×
Sve kategorije

Česta pitanja

DA LI MOGU DA IZVRŠIM NARUDŽBINU PUTEM SMS-A ?

SMS NARUČIVANJE

Da biste napravili narudžbenicu SMS porukom potrebno je da na broj 064 2417 115 pošaljete sledeće podatke: Šifra artikla, količina (za 1 komad kucate 1, za 2 komada 2), ime i prezime, adresu isporuke (ulicu i broj), poštanski broj, grad ili mesto, selo, kontakt telefon, e-mail adresu (e-mail adresa nije obavezna ukoliko je nemate)

KAKO MOGU DA SE UPOZNAM SA USLOVIMA KORIŠĆENJA INTERNET PRODAVNICE ?

Uslove korišćenja sajta možete pogledati ovde.
 

KAKO FUNKCIONIŠE POVRAT ROBE U SLUČAJU ODUSTANKA OD KUPOVINE ?

Vraćanje robe - Odustanak od kupovine

 

Osnovne informacije

Poštovani kupci, prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014), kupovina preko našeg prodajnog Internet sajta smatra se prodajom na daljinu.
U slučaju prodaja na daljinu, Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod (Član 29. Zakona). Prilikom odustanka kupac ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine.

 

Odustanak od kupovine može se desiti zato što kupljeni proizvod ne odgovara karakteristikama i opisu na sajtu, ako je neispravan, ako nije ispunio očekivanja kupca u pogledu funkcionalnosti ili iz bilo kog drugog razloga bitnog za kupca a sam kupac ne mora da obrazloži razlog vraćanja.

 

Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera koji su otpečaćeni nakon isporuke (Član 37. Zakona).

 

Povraćaj robe

 

Odustanak od kupovine kupac počinje popunjavanjem obrasca za odustanak od kupovine koji se svakom kupcu dostavlja u pisanom obliku prilikom same kupovine ili ga kupac može skinuti sa našeg sajta, odštampati na štampaču i popuniti.

Podaci koje kupac unosi u obrazac su:

  • podaci o samom kupcu – ime i prezime,
  • adresa,
  • broj kontakt telefona,
  • e-mail adresa podaci o kupovini – datum zaključenja ugovora/porudžbenice,
  • datum isporuke robe,
  • datum slanja obrasca za odustanak,
  • broj fiskalnog isečka,
  • naziv robe koju vraćarazlozi odustanka – kupac ne mora da navede razloge odustanka od kupovine.

 

kupac, takođe, bira način na koji želi da mu se vrati novac i to poštanskom uputnicom ili direktnom uplatom na račun u banci; kupac je obavezan da se izjasni o načinu vraćanja novca; u slučaju da se novac vraća uplatom na bankovni račun, kupac unosi u obrazac podatke o svom bankovnom računu i banci gde je račun otvorenKupac, zatim, šalje obrazac na adresu za prijem izjava a osoba zadužena za prijem obrazaca će prijem obrasca potvrditi elektronskim i/ili pisanim putem. Uz potvrdu će biti priloženo i uputstvo za povraćaj robe.

 

U skladu sa Članom 35. Zakona:

 

kupac je dužan da trgovcu vrati robu u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe (dakle, vraća robu o svom trošku) kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe

U skladu sa Članom 34. Zakona:
trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu. Vraćena roba mora da sadrži sve elemente koje je kupac preuzeo prilikom isporuke: sam proizvod, pripadajuće delove, delove iz kompleta (ako se uz robu dobijaju i dodatni delovi), zatim kompletnu dokumentaciju, uputstva, originalno pakovanje, transportne elemente koji služe za zaštitu i sve ostale elemente pakovanja i robe.

Proizvod mora biti bez fizičkih oštećenja, očišćen od tragova korišćenja i uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu. Naša firma ne može da snosi odgovornost za oštećenja robe koja su nastala nestručnim ili nenamenskim korišćenjem isporučene robe i u tom slučaju kupac će biti u obavezi da nadoknadi nastalu štetu.

Kupac robu može vratiti kuriskom službom. Osetljivu i lako lomljivu robu kupac mora osigurati od oštećenja. Po prijemu robe koja je vraćena, zadužena lica pregledaće detaljno sve elemente i utvrditi ispravnost robe. U slučaju da je roba vraćena kao neispravna ili oštećena, kupac će biti odmah obavešten i pristupiće se rešavanju problema. U slučaju da je roba ispravna i neoštećena, novać će kupcu biti uplaćen na tekući račun u banci po izboru kupca ili upućen poštanskom uputnicom na kupčevu adresu.

Preuzmite obrazac za odustanak od kupovine

DA LI RADITE ISPORUKU U DRUGE ZEMLJE VAN TERITORIJE REPUBLIKE SRBIJE?

Isporuka pošiljka je moguća samo na teritoriji Republike Srbije.

DA LI JE MOGUĆE ODLOŽENO PLAĆANJE ?

Nemamo mogućnost odloženog plaćanja trenutno.

DA LI IMATE PRODAJNI SALON?

Juniorshop.rs je internet prodavnica i nema prodajni salon niti show-room.

HITNO MI JE POTREBAN PROIZVOD SA VAŠEG SAJTA. DA LI MOGU DA GA POKUPIM LIČNO?

Junior Shop dostavlja proizvode putem kurirske službe, međutim određene proizvode možete da pokupite i lično, isključivo uz našu saglasnot i instrukcije i ukoliko prethodno izvršite uplatu putem predračuna, na naš poslovni račun, iz razloga što nismo u mogućnosti da prihvatamo gotovinu za plaćanje proizvoda po  zakonskim okvirima našeg poslovanja. Za mogućnost eventuanog ličnog preuzimanja proizvoda molimo Vas pozovite nas ili nam pošaljite upit na office@juniorshop.rs, kako bi Vas informisali da li je to izvodljivo.

DA LI MOGU DA BIRAM KOJOM KURIRSKOM SLUŽBOM ĆETE MI POSLATI POŠILJKU ?

Nekada možemo da izađemo u susret takvom zahtevu ali u pojedinim situacijama nismo u mogućnosti.

 

Junior Shop ima potpisan ugovor sa sledećim kurirskim službama:

 

  • Dexpress
  • Bex
  • AKS

 

i u zavisnosti od tipa proizvoda kao i u kojem magacinu nam se roba nalazi nekada nije moguće birati kurrisku službu kojom čemo Vam poslati pošiljku jer ne preuzimaju sve kurirske službe na svim lokacijama magacina u kojima se roba skladišti.

 

Ipak uvek nam možete uputiti takav zahtev a mi ćemo vas informisati u najkraćem roku da li je  moguće izaći u susret Vašem zahtevu.

ZA KOJE VREME BI TREBALO DA DOBIJEM NARUČENE PROIZVODE?

U zavisnosti od raspoložive količine određenog proizvoda i mogućnosti njegovog nabavljanja, očekivani rok isporuke je od 2 do 5 radnih dana od momenta potvrđivanja porudžbine. Ipak, najbolje je da sačekate naš poziv kako bi Vas precizno informisali o očekivanom roku isporuke.

 

Napominjemo da ne mora da znači da su svi proizvodi koji su dostupni za kupovinu preko "korpe" dostupni i raspoloživi sa stanjem. 

 

Ukoliko su u pitanju dečiji dušeci proizvodjača Dušek Plus ili Philip, rok isporuke može, ali ne i nužno, maksimalno iznositi od 7 do 10 radnih dana , a sem standaradnih dimenzija poput 120x60 cm koje uvek imamo na stanju.

Rok isporuke može biti i duži u zavisnosti od toga da li je poručeni proizvod „na stanju” ili „kod dobavljača”. 

 

U svakom slučaju potrudićemo se da proizvod bude što je pre moguće na Vašoj adresi.

NARUČIO SAM PROIZVOD ALI JOŠ NIJE DOSTAVLJEN ?

Pošiljka može da kasni  do 2 radna dana ukoliko logistika kuriske službe proceni da nema dovoljno kapaciteta da sve pošiljke isporuči na vreme, ili da pošiljke  na određenom reonu ne isporučuje svakog dana.

 

Ukoliko je prošlo  planirano vreme za dostavu a vi paket još niste dobili, kontaktirajte nas putem mejla, pošaljite poruku putem Vibera ili nas jednostavo pozovite na broj telefona 064/2417-115 kako bi proverili status Vaše pošiljke sa kurirskom službom.

 

MEĐU PONUĐENIM PITANJIMA, NEMA PITANJA KOJE BIH JA POSTAVIO.

Ukoliko imate pitanje koje se ne nalazi među ponudjenim čestim pitanjima, pošaljite nam mejl na adresu office@juniorshop.rs i mi ćemo se potruditi da Vam odgovorimo u što kraćem roku.

KAKO DA IZVRŠIM NARUDŽBINU PUTEM REGISTRACIJE ?

Kao i u klasičnoj prodavnici, prvo je potrebno da na sajtu pronađete proizvode koje želite da naručite. Pomoću dugmeta "Dodaj u korpu" koje se nalazi na stranici svakog proizvoda, određeni proizvod stavljate u "Korpu". U korpu možete staviti jedan ili više proizvoda.

Kada ste odabrali željene proizvode i želite da pogledate šta ste sve stavili u korpu, izaberite link "Korpa". U "Korpi" možete izabrati koliko komada jednog proizvoda želite da naručite. Kada promenite količinu potrebno je da kliknete na  "Ažuriraj" kako bi sistem generisao izmenu. Takođe, "Korpa" poseduje opciju da određene proizvode izbacite iz nje.

Proizvode iz "Korpe" naručujete klikom na dugme "Nastavi naručivanje". U koracima koji slede biće potrebno da navedete podatke o naručiocu, adresu za isporuku i da izaberete način plaćanja. Na poslednjoj stranici procesa naručivanja će vam detaljno biti prikazani svi detalji narudžbenice i iskazani svi troškovi. Tada potvrđujete svoju narudžbenicu ili od nje odustajete. Klikom na dugme "Potvrdi narudžbinu" narudžbenica će biti kreirana i odmah će vam biti poslat email koji sadrži sve elemente vaše narudžbenice. Konačnu potvrdu stanja naručenog artikla sa naše strane i potvrdu validnosti Vaših podataka sa Vaše strane obavićemo telefonskim putem.

Važna napomena: Pre nego što počnete sa naručivanjem neophodno je da se registrujete. Link "Registracija" se nalazi na vrhu svake stranice sajta. Registracija se obavlja radi identifikacije korisnika i obezbeđivanja privatnosti vaših podataka. Kada se jednom registrujete, svaki sledeći put kada posetite sajt sa istog računara, sistem će vas odmah prepoznati i neće biti potrebno da se svaki put iznova prijavljujete.


Naručivanje preko interneta je jednostavno, slobodno pokušajte. Čak i ako nešto pogrešite, tu smo da popravimo. Iako nas ne vidite, mi smo tu sa druge strane ekrana i spremni smo da vam pomognemo u svakoj situaciji.

DA LI MOGU NARUČIM PROIZVOD PUTEM TELEFONA ?

Ukoliko ne želite da kupovinu izvršite putem registracije na sajtu, možete nas kontaktirati putem telefona na broj 064/2417-115 i tom prilikom je potrebno da pripremite šifru artikla koji želite da poručite.

 

Ukoliko je proizvod dostupan dovoljno je da nam usmeno izdiktirate podatke za isporuku (ime i prezime, adresu, mesto i kontakt telefon) kao i Vašu mejl adresu kako bi Vas mi registrovali i kreirali porudžbinu.

NE MOGU DA SE SETIM SVOJE LOZINKE. ŠTA JE POTREBNO DA URADIM ?

Ukoliko ste zaboravili svoju lozinku/šifru, molimo koristite opciju za obnovu zaboravljene lozinke. Opcija za obnovu lozinke se nalazi na dva mesta, prvo je na korisničkom nalogu u hederu sajta sa desen strane: ispod ponuđene opcije za unos parametara za ulaz na nalog, stoji link "Zaboravili ste šifru?". Klikom na link otvoriče će Vam se pop-up prozor u koji unosite Vaš mejl, nakon čega će Vam bti poslata radna verzija Vaše lozinke dok je ne promenite u željenu.

 

Isti link se nalazi i u footeru sajta u odeljku KORISNIČKI NALOG i zove se Zaboravljena lozinka.