064/2417-115

0,00 RSD

Vasa korpa:

artikala: 0

cart

Reklamacije

Reklamacije

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da proizvod nije ispravan ili nedostaje neki od naručenih proizvoda, molimo vas da nas odmah kontaktirate, telefonom na 064/2417-115 ili putem e-mejla office@juniorshop.rs.  

 

Vrlo je bitno da pošiljku pregledate neposredno nakon isporuke jer reklamacije na oštećenja pristigle robe, koje budu prijavljene nakon perioda od 24 sata od isporuke nažalost nećemo moći da reklamiramo kod kurirske službe sa kojom imamo potpisan ugovor, ako je oštećenje nastalo u toku transporta do vaše adrese.

 

Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku, molimo Vas da kontaktirate nas ili servis čije kontakte možete naći na garantnom listu. Ukoliko ne postoji garantni list, jer ne postoji garancija proizvodjača u tom slučaju na osnovu saobraznosti kontaktirajte nas kako bi Vam uputili reklamacioni list.

 

Molimo vas da račun i garanciju (ukoliko artikal poseduje garanciju proizvodjača) obavezno čuvate dok traje garantni period jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije, ukoliko je garancija duža od 2 godine. Ukoliko niste dobili garantni list, kontaktirajte nas pa ćemo Vam dostaviti kontakt podatke ovlašćenog diistributera.

 

Ukoliko proizvod iz nekog razloga ne možete da sklopite ili prilikom korišćenja ustanovite da neki od delova ne mogu adekvatno da se uklope u druge predvidjene delove, molim Vas da ništa ne pokušavate ekstremnom upotrebom sile, jer ukoliko dodje do fizičkog oštećenja, robu nećemo moći da vratimo ovlašćenom distributeru, niti ćemo moći shodno tome da uvažimo takvu reklamaciju.

 

Da bi bila vraćena, roba mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži u kojoj je kupljena. Takodje, molimo vas da se potrudite da ambalažu ne bacate u roku od dve nedelje od datuma kupovine.

 

Bilo da vršite povrat robe u zakonskom roku ili da šaljete robu na reklamaciju, molimo Vas da robu prethodno slikate i pošaljete nam istu na e mail kako bi imali dokaz ukoliko dodje do eventualnog oštećenja prilikom transporta od strane kurirske službe.

 

U slučaju da reklamirani proizvod nismo u mogućnosti da zamenimo novim zbog rasprodaje zaliha izvršićemo vam povrat novca na vaš tekući račun.

 

Jednostrani raskid


Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor.

 

Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe. Kupac gubi pravo na jednostrani raskid ako uz izričitu saglasnost potrošača, trgovac započne pružanje usluge pre isteka vremena u kome je dozvoljen jednostrani raskid ugovora.



Povrat kupljene robe

Troškove vraćanja robe snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi kupac.

 


Saobraznost

 

 Ukoliko u karakteristikama ili opisu proizvoda nije drugačije navedeno saobraznost važi 2 godine od datuma kupovine proizvoda. Više na sledećem linku



Vansudsko poravnanje

 

U skladu sa članom 151 st.3 Zakona o zaštiti potrošača, NENAD POPOVIĆ PR TRGOVINA PUTEM INTERNETA I DRUGE USLUGE JUNIOR SHOP BEOGRAD-PALILULA, u obavezi je da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.

 

Potrošači imaju pravo na pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora kod tela za rešavanje potrošačkih sporova, ali ne pre podnošenja reklamacije i dobijanja odgovora na reklamaciju.


Posetite Juniorshop.rs na portalu ShopMania
tret