Juniorshop.rs - Reklamacije

0,00 RSD

Vasa korpa:

artikala: 0

cart

Reklamacije

Reklamacije

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da proizvod nije ispravan ili nedostaje neki od naručenih proizvoda, molimo vas da nas odmah kontaktirate, telefonom ili putem emaila. Svi naši kontakti se nalaze na stranici "Kontakt". Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u vašu korist.

 

Vrlo je bitno da pošiljku pregledate neposredno nakon isporuke jer reklamacije koje budu prijavljene nakon perioda od 24 sata od isporuke nažalost nećemo moći da reklamiramo kod kurirske službe sa kojom imamo potpisan ugovor.

 

Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku molimo vas da kontaktirate servis čije kontakte možete naći na garantnom listu. Molimo vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije. Ukoliko niste dobili garantni list, kontaktirajte nas pa ćemo Vam doostaviti kontakt podatke ovlašćenog diistributera.

Ukoliko proizvod iz nekog razloga ne možete da sklopite ili prilikom korišćenja ustanovite da neki od delova ne mogu adekvatno da se uklope u druge predvidjene delove, molim Vas da ništa ne pokušavate ekstremnom upotrebom sile, jer ukoliko dodje do fizičkog oštećenja robu nećemo moći da vratimo ovlašćenom distributeru, niti ćemo moći shodno tome da uvažimo takvu reklamaciju.

Da bi bila vraćena, roba mora biti u originalnoj ambalaži u kojoj je kupljena.

Molimo Vas da robu prethodno slikate i pošaljete nam istu na e mail kako bi imali dokaz ukoliko dodje do eventualnog oštećenja prilikom transporta.

U slučaju da reklamirani proizvod nismo u mogućnosti da zamenimo novim zbog rasprodaje zaliha izvršićemo vam povrat novca na vaš tekući račun.

Jednostrani raskid

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor. Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe. Kupac gubi pravo na jednostrani raskid ako uz izričitu saglasnost potrošača, trgovac započne pružanje usluge pre isteka vremena u kome je dozvoljen jednostrani raskid ugovora.

POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi kupac.

 


 


Posetite Juniorshop.rs na portalu ShopMania
tret